باشگاه فوتبال دانشگاه کمبریج

مطالبي در رابطه با فوتبال و تاريخچه بزرگان اين ورزش

باشگاه فوتبال دانشگاه کمبریج

۱۲ بازديد
ثبت نام مدرسه فوتبال

1867
ویکی‌نبشته دارای متن اصلی مرتبط با این مقاله است:
قوانین کمبریج (1867)

باشگاه فوتبال دانشگاه کمبریج طبق قوانین خودش به بازی ادامه داد. در مارس 1867، جلسه ای از "نمایندگان مدارس دولتی و باشگاه های فوتبال کالج" فراخواند که در آن امید بود که "آکسفورد با کمبریج در اتخاذ مجموعه ای از قوانین مشترک موافقت کند"، با این هدف که این قوانین "به موقع اجرا شود. به طور گسترده در سراسر کشور پذیرفته شده است». کری و دانینگ پیشنهاد می کنند که تصمیم کمبریج برای تجدید نظر در مجموعه قوانین خود، به جای استفاده از قوانین اتحادیه فوتبال، منعکس کننده "ضعف نسبی فدراسیون فوتبال در آن زمان" است. مجموعه قوانین حاصل، که به صراحت به عنوان تجدید نظر در قوانین 1863 ارائه شد، شامل یک "تاچ پایین" بود، که تا حدودی شبیه به "تلاش" امروزی در راگبی بود: تیمی که توپ را به سمت پایین در پشت خط دروازه حریف لمس می کرد، می توانست از آن استفاده کند. یک ضربه آزاد به سمت دروازه، با تعداد "تاچ‌های پایین" تبدیل نشده که اگر هر دو تیم به تعداد گل‌های یکسانی به ثمر برسانند، به‌عنوان تساوی‌شکن استفاده می‌شود.
تحولات بعدی

در سال 1869، باشگاه کمبریج به اتحادیه فوتبال انگلیس نامه نوشت تا پیشنهاد مسابقه بین این دو بدن را بدهد. این اتحادیه اصرار داشت که قوانین خود را اجرا کند، شرطی که اتحادیه فوتبال انگلیس با آن موافقت نمی کرد.

در سال 1871، گسست بین دو قانون اصلی فوتبال با تشکیل اتحادیه فوتبال راگبی (RFU) متبلور شد. این امر در سال 1872 با تأسیس باشگاه راگبی کمبریج، پیرو قوانین RFU دنبال شد. باشگاه فوتبال دانشگاه کمبریج که از طرفداران "بازی حمل" کوتاهی شده بود، در سال 1873 به اتحادیه فوتبال انگلیس پیوست. زمانی که در سومین دوره جام حذفی، در فصل 4-1873 شرکت کرد، تحت قوانین FA بازی کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.