مشارکت Thring در فوتبال

مطالبي در رابطه با فوتبال و تاريخچه بزرگان اين ورزش

مشارکت Thring در فوتبال

۱۱ بازديد
ثبت نام مدرسه فوتبال

کمبریج
تصویر قطعه پارکر، (1907)

در حالی که در کمبریج بود، مشارکت Thring در فوتبال ادامه یافت. به گفته NL Jackson، در سال 1846 "دو پسر پیر شروزبری، آقایان اچ دی وینتون و جی. ، بازی در آن زمان در "ورسیتی" محبوب نبود و باشگاه دوام زیادی نداشت. بر اساس گزارش خود Thring که در سال 1861 نوشته شده است:

    در سال 1846، زمانی که تلاشی برای معرفی یک بازی رایج و تشکیل یک باشگاه واقعا محترمانه در کمبریج انجام شد، بازی راگبی مانع بزرگی برای ترکیب مردان ایتون، وینچستر و شروزبری در شکل گیری یافت شد. یک باشگاه فوتبال

این یکی از اولین تلاش های شناخته شده برای تدوین مجموعه ای از قوانین "سازش" فوتبال در کمبریج بین فارغ التحصیلان مدارس مختلف بود. جفری گرین در تاریخچه اتحادیه فوتبال خود آن را به عنوان "اولین گام مثبت برای ایجاد هویت دیدگاه ها و قوانین مشترک [فوتبال] قابل قبول برای هر چه بیشتر" توصیف می کند و از نبود لوح ابراز تاسف می کند. برای بزرگداشت این لحظه تاریخی».
اپینگهام
تیم فوتبال مدرسه اوپینگهام، 1862

قوانین فوتبال برای مدرسه اوپینگهام تحت نظارت برادر چارلز ترینگ، ادوارد در سال 1857 ایجاد شده بود. آنها اجازه دادند که توپ به روشی مشابه قوانین راگبی حمل شود.
"ساده ترین بازی"

چارلز ترینگ در طول مدتی که در اوپینگهام استاد مقیم بود (1859-1864)، به شدت درگیر تلاش‌هایی برای ایجاد کد مشترک فوتبال شد. به نظر می رسد که علاقه او با انتشار مقاله ای در 14 دسامبر 1861 در The Field که خواستار چنین کد مشترکی بود، تحریک شده است. Thring بلافاصله با نامه‌ای به انتقاد شدید از کد راگبی پاسخ داد و با اشاره به مجاز بودن "هک کردن" (لگد زدن به ساق پاهای حریف) به عنوان "یک لکه"، "کاملاً غیرانگلیسی" و "وحشیانه" اشاره کرد. در جای خود، Thring موارد زیر را به عنوان "اصول اولیه فوتبال" توصیه کرد:

    توپ را باید تا حد امکان روی زمین نگه داشت
    بازیکنان باید "همیشه پشت توپ باشند" (ترینگ به قانون آفساید راگبی به عنوان خیلی سست اعتراض داشت، زیرا به بازیکن آفساید اجازه می داد پس از لمس توپ توسط حریف دوباره به بازی بپیوندد)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.