اتحادیه فوتبال انگلیس

مطالبي در رابطه با فوتبال و تاريخچه بزرگان اين ورزش

اتحادیه فوتبال انگلیس

۱۰ بازديد
ثبت نام مدرسه فوتبال

در 6 دسامبر 2016، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که با توجه به "گسترش افزایش یافته بازبینی از زمان اعلام آن" و دیگر تعهدات حرفه ای گالافنت، بررسی توسط Clive Sheldon QC انجام خواهد شد. در 11 ژانویه 2017، بررسی شلدون اولین درخواست خود را برای دریافت مدرک انجام داد و به تمام باشگاه های فوتبال در انگلستان و ولز، آماتور و حرفه ای نامه نوشت و تا 15 مارس در مورد اتهامات سوء استفاده جنسی از کودکان بین سال های 1970 و 2005 اطلاعاتی را درخواست کرد. در مارس 2018، گزارش شد که مقیاس شواهد ارائه شده، به علاوه "ماهیت آشفته بایگانی"، بررسی پرونده های حقوقی اتحادیه فوتبال توسط تیم تحقیق را به تاخیر انداخته است. حدود 500000 صفحه مطالب از 6000 فایل در یک پلت فرم دیجیتال آپلود شد و 353 سند بسیار مرتبط شناسایی شدند. شلدون انتظار داشت نوشتن گزارش نهایی خود را در اوت 2018 آغاز کند.

در ژوئیه 2018، گزارش شد که تحقیقات مستقل فدراسیون فوتبال هیچ مدرکی دال بر پوشش نهادی یا یک شبکه پدوفیلی که در فوتبال فعالیت می‌کرده، پیدا نکرده است. گزارش شلدون، که احتمالاً به شدت از چندین باشگاه انتقاد می‌کند، ابتدا انتظار می‌رفت در سپتامبر 2018 به اتحادیه فوتبال انگلیس ارائه شود، اما انتشار آن احتمالاً تا یک سال به تعویق افتاد و در انتظار محاکمه مجدد باب هیگینز و احتمال بیشتری وجود داشت. اتهامات علیه بری بنل.

این گزارش 700 صفحه ای سرانجام در 17 مارس 2021 منتشر شد. این گزارش عدم اقدام کافی در مورد شکایات یا شایعات سوء استفاده جنسی در هشت باشگاه حرفه ای: استون ویلا، چلسی، کرو الکساندرا، منچسترسیتی، نیوکاسل یونایتد، پیتربورو، ساوتهمپتون و استوک را شناسایی کرد. شهر. این گزارش همچنین 13 توصیه برای بهبودهای بیشتر ارائه کرده است، از جمله باشگاه‌هایی که از افسران محافظ واجد شرایط استفاده می‌کنند، یک عضو هیئت مدیره FA به عنوان «قهرمان حفاظت از کودکان»، بررسی‌های نقطه‌ای باشگاه‌های آماتور، «روز ملی حفاظت در فوتبال» و یک حفاظت سالانه. گزارش. با این حال، اقدامات به دلیل تاخیر و عدم جاه طلبی مورد انتقاد قرار گرفت. FA یک "عذرخواهی صمیمانه" از بازماندگان صادر کرد و گفت که تمام توصیه های شلدون را اجرا خواهد کرد.

آموزش فوتبال از طریق برنامه و اپلیکیشن:

امروزه با گسترش ابزار های الکترونیکی روش های آمورش بسیار آسان تر و در دسترس تر شده است. آموزش فوتبال هم از این قائده مستثنی نیست و طی سالیان اخیر تعداد زیادی برنامه آموزش فوتبال و ویدئو های اموزش فوتبال فارسی در سطح اینترنت قابل مشاهده و تهیه می باشد.

این آموزش ها در دسته بندی آموزش فوتبال پایه ، آموزش دروازه بانی فوتبال ، آموزش فوتبال حرفه ای و ... هستند که میتواند همه جا همراه شما باشند و در هر ساعتی که فرصت داشتید به برنامه آموزش فوتبال خود مراجعه کنید و به تمرین تکنیک های جدید بپردازید و بیش از پیش حرفه ای تر شوید. آموزش شنا برای کودکان

از معروف ترین برنامه آموزش فوتبال که در سطح دنیا بیشترین نصب را دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

• برنامه آموزش فوتبال soccer coach pro: این برنامه نقش تخته شاسی را دارد و میتوان در آن ترکیب ها و استراتژی های مختلف حمله و دفاع را رسم و تست کرد.لاغری سریع شکم بدون ورزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.